Veel gestelde vragen (FAQ)

1. Waarmee kan ik betalen?
Wij accepteren contant geld, pin, Mastercard en Visa.

2. Accepteren jullie dinercheques?
Wij accepteren op dit moment geen dinarcheques.

3. Wat is het tarief voor de feestdagen?
Voor feestdagen hanteren wij onze weekendprijzen. Dit geldt voor alle feestdagen m.u.v. kerstdagen. (Zie onze pagina prijzen & openingstijden)

4. Is het voor 1 gezelschap mogelijk om verschillende tijdsslot te nemen?
Dit is helaas niet mogelijk. Ook als een persoon later aanschuift bij het gezelschap moet degene dezelfde tijdsslot nemen als het gezelschap. Dit omdat het voor ons erg lastig is om alle verschillende tijden per individu bij te houden.

5. Kan ik de rekening apart betalen?
Om lange rijen bij de receptie te voorkomen, vragen wij u om niet apart te betalen.

6. Moeten baby’s ook betalen?
Nee, baby’s tot 2 jaar hoeven niet te betalen. Echter het is wel belangrijk om bij het reserveren te melden als een baby (+kinderwagen) erbij is om tijdens tafelindeling hier rekening mee te houden.

7. Is een tafelkeuze mogelijk bij het reserveren?
Het is zeker mogelijk om een voorkeur door te geven. Wij doen ons best om aan uw voorkeur te voldoen. Echter kunnen wij deze niet garanderen. Wij vragen om uw begrip.

8. Ons tijdslot is verlopen. Mogen wij alsnog langer blijven zitten?
Indien uw tafel na uw tijdslot nog steeds beschikbaar is kunt u bij de receptie uw arrangement verlengen. Verlengen bedraagt €4 per persoon per half uur.

9. Krijgen jarigen een korting?
De jarige (12 jaar en ouder) ontvangt 50% korting op vertoon van een geldig legitimatiebewijs.

Voorwaarden hiervoor zijn:
1. Er dienen minimaal 3 vol betalende volwassenen mee te zijn
2. De korting is alleen geldig op de dag zelf
3. Bent u jarig op een van de gesloten dagen, feestdagen of op de kerstdagen? Dan kunt u gebruik maken van uw korting alleen op de dag ervoor of erna
4. Op een later moment terugvorderen van deze korting (i.v.m. bijvoorbeeld gebrek aan legitimatiebewijs) is niet mogelijk

10. Krijgen mensen met een maagverkleining een korting?
Op vertoon van een Gastric-Bypass pasje en legitimatiebewijs krijgt men €5,00 korting.

11. Is er vermaak voor de kinderen?
Wij hebben een speciaal kinderbuffet waar ze zelf lekkere hapjes kunnen pakken. Ook hebben wij vanaf midden februari 2024 een kinderspeelkamer waar de kinderen die uitgegeten zijn zich kunnen vermaken.

12. Waar kan ik parkeren?
U kunt bij ons gratis parkeren rondom ons restaurant.

13. Is het vlees bij jullie halal?
Wij zijn geen Halal-restaurant, maar wij bieden wel Halal-producten aan. Onze kip en lamsrack zijn Halal.

14. Zijn huisdieren toegelaten?
Nee, huisdieren zijn niet toegelaten in ons restaurant.

15. Zijn jullie toegankelijk met een rolstoel?
Jazeker. Wij hebben een lift voor rolstoelgebruikers. Verder hebben wij ook nog een mindervalide-toilet.

16. Hebben jullie een maatregel om verspilling tegen te gaan?
Verspilling vinden wij erg zonde. Helaas gebeurt dit nog steeds regelmatig. Om verspilling tegen te gaan hanteren wij €2 boete voor elk gerecht dat niet opgegeten is. Let op uw kinderen bij het pakken van ijsjes. Het gebeurt regelmatig dat kinderen te veel ijs/slagroom pakken en deze niet meer kunnen opeten.